pátek 21. srpna 2015

Marry,Fuck,Kill » movie edition

The Maze Runner
Thomas - Kill
Newt - Marry
Minho - Fuck

Takže, Tommyho jsem zabila asi proto, že je mi z nich nejmíň sympatický. V knize ho mám ráda, dokonce i ve filmu, jelikož Dylana miluju, ale jeho rozhodování a jeho činy se mi tak trochu příčí. Navíc, všichni víme, že Thomas patří k Brendě - o důvod víc ho zabít.

Newt. S Newtem si i umím představit život,jelikož je takový hodný a vypadá, že se umí postarat. Podle mně by byl dobrým společníkem pro život. Podle mě by měl v životě i zkušenosti s přežitím a navíc měly by jsme svatbu v Labyrintu a za drůžičku Minha. No neber to!

Minho. S tím bych se asi vyspala, jelikož by mě do postele dostal nejspíš jeho sarkasmus a samozřejmě jeho vlasy. Bylo těžký rozhodnout se, koho si vzít a koho ojet (:D), ale nakonec to vyhrál Minho a jeho sassy vlasy! (ano, musím kombinovat české slova s anglickými, jelikož to miluju! :D)

The Hunger Games
Finnic - Fuck
Gale - Marry
Peeta - Kill

Finnic. Všichni, ale všichni mají rádi Finnica a já nejsem vyjímkou. Mám ho jako postavu hrozně ráda, jelikož mi přijde vtipný a taky umí používat zbraně, ale nikdy bych si ho nevzala, stejně tak bych ho nikdy nezabila. 

Gale. Miluju ho už od první knížky. Vždycky jsem chtěla, aby nakonec skončil s Katniss, ale ona ho zařadila do friendzone a jak všichni víme. Z ní není návratu. Asi do půlky prvního filmu jsem doufala, že bude s Katniss, protože on je úplně awww! 

Peeta. Opravdu jsem asi jediná, co nemá ráda Peetu. Jelikož jsem jako první četla knihu, ještě dřív než vyšel film, tak jsem si ho nějak představila a prostě mi nesedl, i když bych se snažila sebevíc. Připadal mi trochu jako by byl Katniss malý bráška a nechtěla jsem, aby byli spolu. A navíc mi ve filmu vůbec neseděl. Snad ještě víc než v knize. Takže proto bych ho nejradši zabila.

The Mortal Instrument
Alec - Fuck
Simon - Kill
Jace - Marry

Alec.  Ve filmu jsem na Alece něměla skoro názor, jelikož mi tam připadal, hodně, hodně, hodně žárlivý. Celý film byla takový naštvaný a divný, ale jelikož mi zbylo jen fuck a on je docela i hezkej, i když gay, tak bych dala fuck.

Simon.Simona nesnáším! Naprosto jsem ho nesnášela jak ve filmu, tak i v knížce. Takže pro mě to byla jasná volba! Sorry všem těm, kteří mají simona rádi :D

Jace. Jace, miláček. Jelikož jsem Zabila Simona a měla jsem na výběr jestli ho ojedu, nebo si ho vezmu, bylo naprosto jasný, že si ho vezmu, protože když si někoho vězmete, můžete s ním zároveň **** :D ... Moje logika je vážně awesome!
Avengers 
Captain America - Fuck
Iron Man - Marry
Thor - Kill

Captain America. Můj nejoblíbenější Avenger, hlavně ve spojení s Iron Manem, to je prostě nejlepší dvojka! Nejtěžší rozhodnutí bylo, koho si vzít a koho jen ***. Nakonec to dopadlo, jak to dopadlo.. :D

Iron Man. Jen mi řekňete, kdo by nechtěl Iron Mana a jeho smysl pro humor? Vážně? Já nevím co k tomu ještě říct, nad tímhle jsem prostě tak hodně nepřemýšlela, jelikož to bylo asi od začátku jasný, takže tak. :)

Thor. Musela jsem ho zabít, i když jsem váážně nechtěla! Nechtěla jsem asi jen kvůli vzhledu, jinak ho moc nemusim. Moc se mi nelíbí jeho "mluva" atd. :D ale to je vedlejší, protože právě teď je už mrtvej..

6 komentářů:

  1. Omg ty bys zabila Tommyho a Peetu 😭😃 jinak taky bych si vzala za muže Iron Mana :3 mně se zo moc líbilo! Těším se na další:3

    OdpovědětVymazat
  2. Musela jsem :( U Tomma mi to bylo líto, ale Peetu fakt nemusim :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja by som namiesto Tommyho zabila Minha a namiesto Peetu zase Galea, ale napríklad s postavami s TMI sme na tom rovnako. :3 :D

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodla bych se v vetsine stejne😃 -Antipeeta club😂👌

    OdpovědětVymazat