středa 29. července 2015

30 faktů o mně!

1. Jmenuju se Natálie
2. Žiju tady v česku ve Středočeském kraji
3. Mluvím Anglicky, Česky, trochu Německy a trošičku Chorvatsky ♥
4. Mám jednu sestru
5. Vyrůstala jsem na vesnici, kde taky žiju
6. Mám dva psi (NO)
7. Je mi 14 let :)
8. Dělám Taekwondo a Mažoretky :) + kreslím
9. TKD jsem začala dělat před sedmi lety a teď mám modrý pásek. (plánuju už přestat)
10. Jsem nezadaná
11. Rozhodně teď nechci vztah.. na základce mi to přijde jako bullshit
12. Píšu příběhy na Wattpad, už rok ♥
13. Mám 3 bratrance - pouze kluky :'(
14. Nemám žádného dědu ani pradědu :D
15. Stříhám videa na YT
16. Podle okolí umím kreslit
17. Miluju čtení a knížky celkově
18. Teď mi moje kamarádka řekla, mojí budoucnost |Budu bohatá yay|
19. Mám 3 BFF a jednu BSFFFMF :)
20. Moje šťastné číslo je 4 :)
21. Narozky mám 29.4. :)
22. Jednou bych si chtěla najít kluka v Anglii nebo v Americe |S Anglickým přízvukem|
23. Oblíbení herci: Theo James, Dylan O'Brien, Thomas Brodie Sangster, Tyler Posey, Ansel Elgort, Daniel Sharman, Joseph Morgan, Chris Evans, Max & Charlie Carver, Ryan Guzman..
24. Oblíbené herečky: Jennifer Lopez, Shailene Woodley, Shelley Hennig, Holland Roden, Crystal Reed, Vanessa Hudgens, Danielle Campbelle...
25. Seriály: Teen wolf, American Horror story, Eye candy, The 100, Under the Dome, The Originals, Bedlam, Game of Thrones, glee, Pretty Little Liars, Delirium, New girl, The Walking Dead...
26. Oblíbené filmy: Divergent, The Hunger Games, The Maze Runner, The Mortal Instrument, The Fault In Our Stars, 21/22 Jump street, Avengers, Captain America, ...
27. Oblíbené knihy:Divergent, Insurgent, Alegriant, Diar of Anna Frank, The Maze Runner, The Scorch Trials, The Death Cure, The Huger Games, Paranormals, Vypravěčka...
28. Shippuju skoro všechno až na pár výjmek
29. Moje oblíbené jídlo je těstovinový salát s tuňákem a zeleninou.
30. BSFFFMF = Best Shipping Fangirl Friends Forever Mother Fucker :D

-Napište, co byste chtěly jako další? :) Třeba tag :D

3 komentáře:

  1. Jůů:3 co nového jsem se o tobě dozvěděla! ^^
    Ty se máš, že máš 3 bratrance! Co já bych za to dala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže jeden je stejně starý jako já (dokonce se mnou ve třídě) a dalším dvěma je 6 takže tak :D

      Vymazat
  2. Nebooj,ja mám tiež 3 bratrancov a žiadne sesternice,takže nie si sama :) aj keď je pravda,že ja mám zase 2 sestry...:D

    OdpovědětVymazat