sobota 25. července 2015

The Death Cure

Takže asi začnu tím, že mně celkem štvalo to, že jim na konci slíbili "Bezpečný útočistě" a pak Thomase zavřeli do bílé místnosti, ale tak bylo jasný že se ZLOSINu nedá věřit... pak tam byla ta věc s vrácením vzpomínek. Jako čtenáře by mě zajímaly Thomasovi vzpomínky, ale James nám nejspíš neplánoval odhalit jeho minulost, což je docela škoda.
Ten moment překvapení, kdy mají říct, že Newt není imunní, měl asi každého šokovat, což se u mě nestalo, kvůli tomu, že každá 2. fotka na TMR stránkách obsahovala spoiler a prostě se nedalo tomu nějak vyhnout.. -.-
Nevím jestli ho Newt nějak omrzel nebo tak, že ho vyřadil ze 3/4 knížky... Zklamání ... 
Taky mě překvapilo, když našli Jorgeho a tu skupinku svázaných strážných .. opravdu .. to s myslím trochu přehnal, protože si umím představit, jak dokázala skupina teenagerů svázat dospělé vycvičené "vojáky".
Až do té chvíle, než nechali Newta v tom bergu. Chápu, potřebovali, aby se dostali do města, ale mohlo jim být jasný, že ho tam najdou... (Btw: jak si saka ti střážní, co ho potom odnesli, otevřeli ?!) .. 
Gally, ten mě taky překvapil, protože na něj jsem neslyšela snad ani jeden spoiler Emotikona grin
Všechny události v tom městě byly takový divný, ale zároveň se mi líbily, až na tu část s tím chlapem v bistru.. To bylo dost nechutný Emotikona grin 

Až do tý části, kdy je znova "unesli" ti "maskování cizinci" (XD) se mi to zdálo tak nějak ok .. pak mě rozsekal ten Minho, jak mu ustřelil malíček, to bylo boží Emotikona grin
Od teď to shrnu...Nějaká společnost Pravá ruka mě vůbec nezajímala, protože mi bylo jasný, že taky nejsou tak svatí no a prostě se mi hned nezamlouvali, takže tak Emotikona grin 
Ta část, kdy umřel Newt měla být emocionální bomba, prostě strašně jsem měla brečet a tak, ale kvůli těm spoilerům to semnou ani nehnulo.. jako bych s tím už počítala a jako by pro mě byl mrtvej od začátku... prostě děs ...

Hrozně mě vyděsila ta část, kde chtěli vzít Tomovi mozek Emotikona grin V jednu chvíli jsem si myslela, že se za ně Teresa nějak obětuje (možná ne stylem "Vemte si můj mozek, měla jsem jedničku z matiky", ale prostě nějak.). Bylo super, že si znovu prošli Labyrint, který byl (pokud jsem to správně pochopila) celou dobu pod základnou ZLOSINu...(což nedává smysl, protože na konci jedničky, když vyšli z toho Labyrintu, ocitli se na poušti a →FILM→ letěli vrtulníkem a byl vidět ten Labyrint z vrchu, což mě zajímá jak udělají ve 3. dílu.. →KNIHA→ Odjížděli z Labyrintu busem, jak?, když byli vlastně vevnitř Emotikona grin ), ale pořád jsem tak nějak nepochopila jak vlastně funguje ten PlaniTrans (jmenuje se to tak, nemůžu si vzpomenout Emotikona grin ) ... 
Teď přeskočím za tu bitvu s rmutem a s Ratmanem až na konec ... CO KU*VA MĚLO ZNAMENAT TO S TOU BRENDOU?! Emotikona grin Jakože ona si to celý domluvila s


tou Ave? Emotikona grin No to už mi ku*** nedávalo smysl a už jsem se v tom totálně ztrácela! Emotikona grin Takže kde vezmou jídlo, když tam chtějí založit novou civilizaci? Vodu? Prostě všechno. To je to jako přeneslo na jinou planetu, jako že už neměli potkat ty nakažený? Emotikona grin 
Prostě celej konec jeden velkej Da Fak.
Jinak Nejoblíbenější citát je "If you been my friend, kill me" a dala bych asi 3,5 hvězdičky, jelikož mi ta kniha nepřipadala nejlepší z celé série :D

Žádné komentáře:

Okomentovat