pátek 24. července 2015

You Tube a povídka?

Ahoj lidi!
Takže tady je moje asi nejlepší video (to nejde soudit, ale dala jsem si na něm nejvíc práce) a tak se s tím chci podělit!


Jako další bod je Wattpad. Na WP jsem přihlášená už rok a už je to rok, co píšu povídky, převážně FanFiction a tak bych se o úryvek chtěla podělit právě s vámi! :)
Je to FanFiction na Divergenci, takže tady je!
Má to zatím 18. kapitol, což je něco kolem 16K slov! :) Na mém profilu najdete ještě jiné povídky, tak doufám, že se vám alespoň jedna bude líbit :)
Odkaz: https://www.wattpad.com/myworks/39263592-divergent-high-school-au,cz-
Odkaz: https://www.wattpad.com/myworks/39263592-divergent-high-school-au,cz-

"Andrewe, představ si, že Tris právě začal milostný život." Usmála se mamka a táta k nám okamžitě běžel.
"Ty už jsi s někým spala?!" Vykřikla táta a já ho stihla jen tak tak přerušit pouhým "ne.". Jenže on se nedal odbýt a pokračoval. 
"Počkej Nat, jestli tu máme řešit Trisin milostný život, neměl by u toho být i Caleb?" Mamka užasle přikývla a než jsem je stačila zastavit, táta už volal Caleba dolu.
"Co?!" Vyprskl na nás Caleb a sundával si sluchátka z uší, i když nechápu, jak to mohl vůbec poslouchat, protože ten jeho Metal byl slyšet až tady. On se opřel o trám u dveří a přikývl na tátu ať mluví. 
"Tris bude mít pohlavní styk a my vám chceme vysvětlit jak na to." Usmál se táta a Caleb i mě podezíravě prohlížel.
"Tati, prosím tě, kdo by chtěl mít sex s Tris?" Caleb protočil oči a znovu mě sjel pohledem. Tohle bylo opravdu hnusný, i od mýho bratra. Vyplázla jsem na něj jazyk.
"Přece Čtyřka, dneska u nás spal a tak chci, aby na příště byla Tris připravená." Usmála se mamka a Caleb se začal svíjet v záchvatech smíchu. 
"Prosim tě, proč by on chtěl mít něco s Tris?!" Caleb znovu propadal panickým záchvatům smíchu až jsem si začala myslet, že má doopravdy záchvat nebo tak něco.
"Dobře! Stačí!! mami, tati, s nikým zatím nehodám mít sex a zdůrazňuji slovo zatím! A i kdybych chtěla, moc dobře vím jak na to!! A ty Calebe, opovaž se o tom někde zmínit, jinak ti skartuju všechny tvoje podepsaný plakáty metalových skupin!!" Přejela jsem si prstem po krku, na znamení, že ho podříznu, jestli něco řekne a on jen přikývl. 
Naštvaně jsem odešla do pokoje, ale vím, že jsem na něco zapomněla, jen si nedokážu vzpomenout na co. 

Žádné komentáře:

Okomentovat