čtvrtek 23. července 2015

The Scorch Trials

Ahoj lidi, je tu druhá část recenze na trilogii The Maze Runner :)
Začátek mi přišel trochu zmatený, ale to bude tím, že se James tak i snažil psát. Oni byli zmatení, tak my budeme taky.
V první chvíli, kdy se tak objevil Krysák, jsem ho opravdu z hloubi duše nenáviděla. Jak se ukázalo, vůbec to neměli jednoduché, jak si nejspíš všichni mysleli. Strašně se mi líbil ten nápad na ten tunel, kde se objevily ty kapky, které jim obalily hlavy. Vážně, to bylo hodně kreativní a myslím, že by mě to asi nenapadlo. Dalším bodem byla Teresa a jejich pusa - to totálně zvoral. Opravdu, buď to mělo nějaký smysl a nebo to tam chtěl prostě jen vermomocí vecpat.
Další bod jsou blesky. Ty byly fakt boží a celá ta část potom taky. Celý se mi to líbilo až na to, že se tam vyskytla další příležitost s někým se líbat, tak jí tam hned dal.. teda upřímně... podle mě se tam ta scéna nehodila možná ještě víc než ta s tou Teresou. Ten rapl bez nosu se mi strašně líbil a to "Rose took my nose i suppose" co ž je i můj oblíbený "citát" z druhého dílu :)
Celkově zbytek knížky byl fakt super zpracovaný. Líbí se mi jak si tam pohrál se skupinou B a vůbec s Teresou, kterou mimochodem nemám vůbec ráda. V té druhé části jsem byla zmatená, ale to už je u jeho knížek zvykem. Ke koni se mi opravdu líbilo, jak vytvořil nové verze "rmutů". Já si je teda představovala s opravdovými žárovkami, což tak určitě vůbec nebude :D Konec mě teda vždycky rozseká, ale nakonec jsem byla ráda, že nevyhodil Brendu ani Jorgeho :) Jiank Epilog mi vždycky zamotá hlavu tak, že se nemůžu dočkat dalšího dílu :)


Celkově bych dvojce dala asi 4,5 hvězdičky ... chtěla jsem dát 5, ale celé mi to zkazily ty dvě pusy co dostal Tommy, jelikož ty mohl klidně nahradit Newtmas pusou :D

1 komentář:

  1. Hezká recenze :3 mě se nejvíc líbila ta část s blesky - normálně se mi u toho zvedal tep :D úú! Osobně mě zmátla celá ta scéna Teresa&Aris&Thomas... já osobně jsem měla (mám??) Teresu ráda v knižním podání a tahle scéna ve mně vyvolala zmatek! Takže si asi budu muset počkat na film, abych si ve svých emocích udělala jasno :D a máš pravdu, nějaké ten Newtmas moment a pusena by nebyly na škodu ;D :3

    OdpovědětVymazat